Портфоліо


Портфоліо


Назва навчальної теми
Цей  загадковий світ грибів

Основний та другорядні навчальні предмети
Біологія


Навчальна тема
ГРИБИ


Вік учнів, клас
11-12 років, 7 клас

Стислий опис проекту
Учні поділяються на декілька груп. Кожна група отримує окреме завдання з теми. Відповідно обраної теми підібрати, опрацювати та систематизувати матеріал з відповідної теми . Такий принцип вивчення теми дає можливість учням зробити власне «відкриття», забезпечує рівність учасників проекту, чергування індивідуальної та групової роботи, що створює атмосферу співпраці, взаєморозуміння, підвищує рівень комунікативності. Представлення роботи учнями повинно містити всю інформацію з обраної теми, в доступній формі донесено до учнів.

План
план навчального проекту
план впровадження проекту


Навчальні цілі




Метою роботи над проектом є розкриття особливостей організації грибів, що відрізняють їх від організації інших царств живої природи; розвивати вміння аналізувати, систематизувати, узагальнювати, робити висновки, порівнювати; удосконалювати навички роботи з лабораторним устаткуванням .


Представлення роботи учнями повинно містити всю інформацію з обраної теми, в доступній формі донесено до учнів. Всі учні по завершенні проекту повинні знати будову, процеси життєдіяльності, класифікацію, значення грибів; вміти розрізняти їстівні та отруйні шапкові гриби, знати правила збору грибів та надання першої допомоги при отруєнні грибами



Опис оцінювання
На початку навчального проекту
Ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, проводить обговорення питань,  які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць, заповнення форм опитування.


Під час роботи
Обговорення досліджень, обмін знаннями та власними думками ,пропонування власних способів вирішення проблемних питань, самооцінювання.


На прикінці проекту
Захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей


Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивуєучням та  батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію

На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації,створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.


Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Сидоренко Ніна Миколаївна


Фах, навчальний предмет
Учитель біології

Навчальний заклад
Чорнобаївська гімназія

Місто\село, район, область
смт Чорнобай, Чорнобаївський район, Черкаська обл.

Контактні дані
ninasidorenko2012@gmail.com


Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
19.06.2012 - 28.06.2012

Місце проведення тренінгу
Чорнобаївська гімназія


Тренери
Коршун Сергій Борисович

Немає коментарів:

Дописати коментар