Дані модулі допомогли мені зрозуміти переваги постійного оцінювання учнів під час виконання проекту (як на початку проекту, так і протягом його виконання та під час підведення підсумків виконаної роботи). Обдумати ідеї щодо залучення учнів до процесу оцінювання. Освідомити важливість диференційованих завдань проекту відповідно до знань та навичок учнів, а також їх вподобань. Даний модуль допоміг у аналізії диференціаційованого навчання.
понеділок, 25 червня 2012 р.
рефлексія модуль 8,9
Дані модулі допомогли мені зрозуміти переваги постійного оцінювання учнів під час виконання проекту (як на початку проекту, так і протягом його виконання та під час підведення підсумків виконаної роботи). Обдумати ідеї щодо залучення учнів до процесу оцінювання. Освідомити важливість диференційованих завдань проекту відповідно до знань та навичок учнів, а також їх вподобань. Даний модуль допоміг у аналізії диференціаційованого навчання.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар